Acest document nu va fi arhivat, se va încheia doar în formă electronică, nu constituie un contract scris, este redactat în limba maghiară, nu se referă la un cod de conduită. În cazul în care aveți întrebări legate de procesul de comandă și plată a camerelor, vă rugăm să ne contactați la datele de contact furnizate.
Prezentele CCG se aplică raporturilor juridice de pe site-ul web al furnizorului de servicii (http://gasparmaria.ro/) și subdomeniile acestuia. Aceste CGC sunt disponibile în permanență pe următorul site web: http://gasparmaria.ro/tcg
1:
Furnizorul dvs. de servicii atunci când utilizați http://gasparmaria.ro/ și când faceți cumpărături prin intermediul site-ului web, este:
Eastar Srl.
Sediu:loc. Gheorgheni, jud Harghita, Bucin 10/E
Număr de înregistrare: J/19/1086/93
Număr de înregistrare fiscală: RO4892794
Adresa de e-mail: officearongasparmaria.ro
Număr de cont bancar: BCR Bank Gyergyoszentmiklos
2. DISPOZIȚII DE BAZĂ
2.1. Prevederile obligatorii ale legislației relevante se aplică și părților, fără nicio stipulație specială.
2.2. Prezentele reguli intră în vigoare la 25 ianuarie 2023 și rămân în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica unilateral prezentele Condiții. Modificările intră în vigoare de la data publicării lor pe site. Prin utilizarea site-urilor web, utilizatorii sunt de acord ca toate reglementările referitoare la utilizarea site-urilor web să li se aplice în mod automat.
2.3.Prin accesarea site-ului web operat de Furnizorul de servicii sau prin citirea conținutului acestuia în orice mod, chiar dacă utilizatorul nu este un utilizator înregistrat al site-ului web, utilizatorul recunoaște că este obligat să respecte prevederile Regulamentului. În cazul în care Utilizatorul nu acceptă Termenii și Condițiile, acesta nu are dreptul de a vizualiza conținutul site-ului web.
2.4.Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile cu privire la site-ul web, la orice parte a site-ului web și la conținutul afișat pe acesta, precum și la distribuirea site-ului web. Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea conținutului site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără acordul scris al Furnizorului de servicii. 2.5.2. Încălcarea acestei prevederi poate atrage răspunderea penală, iar distrugerea și utilizarea conținutului în cauză este supusă unei taxe zilnice de 500 de lei pentru utilizarea acestui serviciu, precum și unei taxe legale de
3. DOMENIUL DE APLICARE AL PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR DISPONIBILE PENTRU ACHIZIȚIONARE
3.1. Produsele afișate pot fi comandate numai online. Prețurile afișate pentru produsele sunt în lei romani.
3.2 Produsele oferite pot fi clasificate după cum urmează:
În prezent, nu este posibilă solicitarea de servicii online prin intermediul site-ului, cu excepția de consultatii online de coaching si mentoring
3.3. În cazul în care se introduce un preț promoțional, furnizorul de servicii va informa pe deplin utilizatorii cu privire la promoție și la durata exactă a acesteia.
4. PROCEDURA DE COMANDĂ
4.1. Utilizatorul poate solicita planurile de pachete sau programe prin plasarea unei precomandă.
4.2. În momentul înregistrării, vom solicita doar datele cu caracter personal pe care avem permisiunea de a le colecta în conformitate cu reglementările privind protecția datelor.
4.3. După înregistrare, Utilizatorul va fi informat prin e-mail cu privire la succesul comenzii și la condițiile exacte de plată.
4.4. Dacă doriți să plătiți din străinătate, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
4.5. Valoarea produsului comandat trebuie să fie plătită direct și în avans în contul nostru bancar prin transfer bancar Factura va fi trimisă clientului în format electronic sau prin poștă.
4.6 Anularea comenzii este posibilă în termen de 7 zile calendaristice de la data plății.
4.7. Prin bifarea căsuței de selectare de la rubrica "Accept", sunteți de acord cu CGV și cu Politica de confidențialitate.
4.8. Corectarea erorilor de introducere a datelor.
4.9 Este important să se asigure acuratețea datelor, deoarece datele introduse vor fi utilizate pentru emiterea facturii.
5. PRELUCRAREA ȘI ÎNDEPLINIREA COMENZILOR
5.1.Comanda va fi onorată după ce plata a fost efectuată și suma de achiziție a fost creditată în contul dvs. bancar.
5.2.Furnizorul de servicii nu este răspunzător în cazul întârzierii îndeplinirii comenzii din motive independente de voința sa (mentenanța altor furnizori de servicii intermediare (site, bancă, etc.) .În cazul în care Furnizorul de servicii nu reușește să își îndeplinească obligațiile contractuale deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta va informa imediat utilizatorul cu privire la aceasta și va rambursa suma plătită de către utilizator fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile.
5.3. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a refuza îndeplinirea comenzii înainte de efectuarea plății.
6. DREPTUL DE RETRAGERE
6.1 În conformitate cu dispozițiile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului și ale Regulamentului guvernamental 45/2014 (26.II.26) privind normele detaliate pentru contractele încheiate între consumatori și întreprinderi, Utilizatorul poate să se retragă din contract și să anuleze serviciul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat, fără a oferi niciun motiv.
6.3. Costul returnării produsului trebuie să fie suportat de către consumator, societatea nu s-a angajat să suporte acest cost.
6.4 În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorului nu i se vor imputa alte costuri decât costul returnării produsului, dar prestatorul de servicii poate solicita despăgubiri pentru daune materiale rezultate din utilizarea necorespunzătoare, care pot include distrugerea imaginii
6.5. Furnizorul de servicii va rambursa Utilizatorului suma plătită pentru produs imediat după returnarea acestuia, în conformitate cu legislația de mai sus, dar în termen de cel mult 14 zile
6.6. Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Utilizatorul este de acord în mod expres să folosească o metodă de plată diferită; Utilizatorul nu va suporta costuri suplimentare ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare.
6.7 Utilizatorul va returna bunurile fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data trimiterii notificării de retragere din contract către prestatorul de servicii sau le va livra la adresa prestatorului de servicii.
6.8 Utilizatorul va respecta termenul limită dacă returnează sau predă produsul (produsele) înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
6.9 Consumatorul suportă doar costul direct al returnării produsului (produselor), cu excepția cazului în care societatea s-a angajat să suporte acest cost.
6.10. Consumatorul este răspunzător pentru deprecierea produselor numai dacă aceasta se datorează unei alte manipulări decât cea necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor.
6.11. În cazul în care utilizatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate face acest lucru în scris la unul dintre datele de contact ale furnizorului de servicii. Utilizatorul poate returna produsul comandat prin poștă sau prin curierat Furnizorului de servicii.
Model de declarație de anulare
(se completează numai în cazul retragerii/anularii contractului)
Destinatarul.
Declar/declarăm că îmi/ne exercit dreptul de denunțare a contractului de achiziționare a următorului/următorilor produs(e) sau de prestare a următorului serviciu: introduceți datele de înregistrare furnizate la momentul comenzii
Data încheierii contractului / data primirii:
Numele consumatorului (consumatorilor):
Adresa consumatorului (consumatorilor):
Data: Data:
Formularul de retragere, utilizând modelul de mai sus, trebuie trimis prin e-mail la următoarea adresă: officearongasparmariapunctro
6.12. Utilizatorul trebuie să acorde o atenție deosebită utilizării corecte a produsului, deoarece utilizatorul este răspunzător pentru orice daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare! În termen de paisprezece zile de la returnarea produsului, Furnizorul de servicii va rambursa prețul de achiziție al produsului, inclusiv costurile de transport, în contul bancar furnizat de Utilizator.
Ce produse nu sunt acoperite de dreptul de retragere?
6.13. Consumatorul nu își poate exercita dreptul prevăzut la § 6.
a) în cazul unui contract de prestări de servicii, după ce serviciul a fost executat în întregime, dacă întreprinderea a început executarea cu acordul prealabil expres al consumatorului și consumatorul a recunoscut că își va pierde dreptul de retragere după ce serviciul a fost executat în întregime;
b) în ceea ce privește bunurile sau serviciile al căror preț sau tarife sunt supuse unor fluctuații care nu pot fi controlate de comerciant și care pot apărea în perioada menționată la articolul 20 alineatul (2);
c) în cazul unui produs care nu este un produs prefabricat, care a fost fabricat la instrucțiunile sau la cererea expresă a consumatorului sau un produs care este în mod clar personalizat pentru consumator;
(d) în cazul unui produs perisabil sau al unui produs a cărui calitate trebuie menținută pentru o perioadă scurtă de timp;
(e) un produs aflat într-un ambalaj sigilat care, din motive de sănătate sau de igienă, nu poate fi returnat după deschidere după livrare;
(f) în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat în mod inseparabil cu alte produse după livrare;
(g) în ceea ce privește o băutură alcoolică a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței care nu pot fi controlate de întreprindere și al cărei preț a fost convenit între părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar contractul nu este executat decât după 30 de zile de la data încheierii;
(h) în cazul unui contract de prestări de servicii în care întreprinderea, la cererea expresă a consumatorului, vizitează consumatorul pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau de întreținere;
(i) în cazul vânzării unei copii a unei înregistrări audio sau video sau a unui program informatic în ambalaj sigilat, în cazul în care consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
j) în ceea ce privește ziarele, revistele și publicațiile periodice, cu excepția contractelor de abonament;
(k) contractele încheiate în cadrul unei licitații publice;
(l) pentru contractele de furnizare de cazare, de transport, de închiriere de autoturisme, de catering sau de servicii legate de activități de agrement, altele decât cele de furnizare de locuințe, în cazul în care în contract a fost stabilit un termen sau o perioadă de executare;
(m) în alte cazuri prevăzute de lege. În cazul descărcării online, obiectul contractului este un set de date într-o formă intangibilă și furnizarea accesului la acel set de date. Regulamentul nu prevede în mod specific un drept de retragere în ceea ce privește drepturile de autor intangibile, dar în astfel de cazuri vânzătorul poate invoca în mod legitim deschiderea ambalajului unei opere protejate prin drepturi de autor ca motiv de excludere prin analogie, caz în care deschiderea ambalajului poate fi considerată ca fiind descărcarea software-ului pe computerul consumatorului. Astfel, dacă software-ul a fost deja descărcat/deschis pe calculatorul nostru, nu ne putem exercita ulterior dreptul de retragere.
Garanția accesoriilor
7.1. În ce cazuri își poate exercita utilizatorul dreptul la garanție?
În cazul unei prestații defectuoase din partea societății care exploatează magazinul online, Utilizatorul poate înainta o cerere de garanție a bunurilor și serviciilor împotriva societății în conformitate cu normele Codului civil.
7.2. Ce drepturi are utilizatorul în cadrul cererii sale de garanție?
Utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite următoarele remedii: repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care remedierea aleasă de utilizator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru societate în comparație cu remedierea aleasă de utilizator. În cazul în care repararea sau înlocuirea nu este solicitată sau nu a putut fi solicitată, utilizatorul poate solicita o reducere proporțională a prețului sau poate face ca defectul să fie reparat sau înlocuit de o altă parte pe cheltuiala întreprinderii sau, în ultimă instanță, poate denunța contractul. Utilizatorul își poate transfera dreptul de garanție de la unul dintre drepturile sale alese la altul, dar costul unui astfel de transfer este suportat de utilizator, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau întreprinderea a oferit un motiv pentru aceasta.
7.3 Care este termenul limită în care utilizatorul își poate exercita dreptul la garanție? Utilizatorul trebuie să notifice defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu puteți pretinde daune-interese dincolo de termenul de prescripție de doi ani de la data executării contractului.
7.4. Împotriva cui puteți înainta o reclamație?
Utilizatorul își poate valorifica pretențiile de garanție împotriva societății.
7.5. Ce alte condiții există pentru exercitarea drepturilor clientului?
În termen de șase luni de la data executării, nu există alte condiții pentru exercitarea dreptului de a solicita despăgubiri în afară de notificarea defectului, dacă utilizatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de societatea care exploatează site-ul web. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, utilizatorul este obligat să dovedească faptul că defectul descoperit de utilizator exista la momentul executării.
Garanția produsului
7.6 În ce cazuri își poate exercita utilizatorul dreptul la garanția produsului?
În cazul unui defect al bunurilor mobile (produs), utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite fie o garanție pentru accesorii, fie o garanție pentru produs.
7.7 Ce drepturi are utilizatorul în cadrul unei cereri de garanție a produsului?
În cadrul unei cereri de garanție pentru produse, utilizatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.
7.8. În ce cazuri este defect produsul?
Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii sale pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.
7.9 Care este termenul limită pentru ca utilizatorul să poată solicita despăgubiri în cadrul garanției produsului? Utilizatorul poate face o cerere de garanție a produsului în termen de doi ani de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător. După expirarea acestui termen, acesta își pierde acest drept.
7.10. Împotriva cui și în ce alte condiții poate utilizatorul să facă valabilă o cerere de garanție a produsului? Vă puteți exercita drepturile de garanție a produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunului mobil. În cazul unei cereri de garanție a produsului, utilizatorul trebuie să dovedească faptul că produsul este defect.
7.11. În ce cazuri este scutit producătorul (distribuitorul) de obligația sa de garanție a produsului?
Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația sa de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
- produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale comerciale, sau
- defectul nu era detectabil conform stadiului științei și tehnologiei în momentul în care produsul a fost introdus pe piață, sau
- defectul produsului se datorează aplicării unei legi sau a unui standard obligatoriu stabilit de o autoritate publică. Producătorul (distribuitorul) trebuie să dovedească doar un singur motiv de exceptare.
Vă rugăm să rețineți că nu puteți solicita în același timp atât o garanție pentru accesorii, cât și o garanție a produsului pentru același defect. Cu toate acestea, în cazul în care cererea de garanție pentru produs este acceptată, puteți continua cererea de garanție pentru accesorii împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.
7.12. Furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru daunele rezultate din uzura naturală sau pentru daunele rezultate din manipularea defectuoasă sau neglijentă, utilizarea excesivă sau alte influențe decât cele specificate sau alte utilizări necorespunzătoare ale produselor după ce riscul de deteriorare a trecut.
9. DISPOZIȚII MIXTE
9.1. Prestatorul de servicii are dreptul de a utiliza un intermediar pentru a-și îndeplini obligațiile. Furnizorul de servicii este pe deplin răspunzător pentru orice comportament ilicit al acestuia, ca și cum ar fi comis el însuși comportamentul ilicit.
9.2 În cazul în care o parte a acestor Termeni și condiții devine invalidă, ilegală sau inaplicabilă, valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți nu sunt afectate.
9.3 În cazul în care furnizorul de servicii nu reușește să își exercite un drept pe care îl poate avea în temeiul acestor Termeni și condiții, neexercitarea acestuia nu va fi considerată o renunțare la acest drept. Nicio renunțare la vreun drept nu va fi valabilă dacă nu este declarată în mod expres în scris. Faptul că Furnizorul de servicii nu respectă cu strictețe un termen sau o condiție materială din Termeni și condiții într-o anumită ocazie nu înseamnă că renunță la dreptul său de a insista asupra respectării stricte a termenului sau condiției respective în viitor.
9.4 Furnizorul de servicii și utilizatorul vor încerca să își soluționeze litigiile pe cale amiabilă. Organismul de conciliere competent este un organism independent atașat camerelor regionale de comerț și industrie, al cărui scop este de a încerca să soluționeze litigiul dintre consumator și operatorul economic pe cale amiabilă.
10. PROCEDURA DE TRATARE A RECLAMAȚIILOR
10.1 Obiectivul nostru este de a îndeplini toate comenzile la un standard de calitate ridicat și la deplina satisfacție a clientului. În cazul în care utilizatorul are o plângere cu privire la contract sau la executarea acestuia, acesta o poate trimite la officearongasparmariapunctro.
10.2. La o reclamație scrisă se va răspunde în scris în termen de 30 de zile. Se vor indica motivele respingerii reclamației. O copie a răspunsului va fi păstrată timp de 3 ani și va fi prezentată autorităților de supraveghere, la cerere.
11. COPYRIGHT
11.1 Deoarece gasparmaria.ro, ca site web, este o operă protejată de drepturi de autor, este interzisă descărcarea (reproducerea), retransmiterea către public, utilizarea în orice alt mod, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
11.2. Chiar și cu acordul scris, orice material de pe site-ul gasparmaria.ro și din baza de date a acestuia nu poate fi reprodus decât cu trimitere la site-ul în cauză. orice încălcare a acestei clauze va atrage după sine o despăgubire zilnică de 100 euro pentru toate persoanele fizice și juridice în interesul autorului, pe care Eastar KFT va fi îndreptățită să o deconteze și să o încaseze în limitele legii, dacă este necesar prin procedură silită.
11.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, asupra numelor de domenii, asupra numelor de domenii secundare formate de acestea și asupra spațiului publicitar pe internet.
13. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Toate informațiile regăsite pe site-ul gasparmariaro, inclusiv textele, graficele, imaginile și orice alte materiale conținute pe site, au rolul de a îmbogăți informațiile generale și nu de a înlocui tratamentele și sfaturile medicale.
Furnizorul nu va fi responsabil pentru comentariile sau diagnosticele făcute de vizitatori în legătură cu conținutul site-ului. Prestatorul nu se identifică cu produsele și serviciile oferite de alte site-uri web și link-uri de pe site. Prestatorul nu va fi responsabil, nici individual, nici împreună cu alții, pentru orice reclamații directe sau indirecte, daune sau pierderi legate de conținutul acestui site, de reclame sau de conținutul oricărui alt site de pe site.
Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător în niciun fel pentru niciunul dintre punctele stabilite mai jos, indiferent de cauză:
- Orice disfuncționalitate a rețelei de internet care împiedică funcționarea corectă a gasparmaria.ro și efectuarea de achiziții
- Orice funcționare defectuoasă a oricărui dispozitiv de recepție pe liniile de comunicații
- Orice corespondență, pe suport de hârtie sau în format electronic, dar mai ales orice pierdere de date
- Defecțiune a oricărui software
- Consecințele oricărei defecțiuni de program, eveniment anormal sau defecțiune tehnică
Persoana care exploatează gasparmaria.ro nu poate fi trasă la răspundere în caz de forță majoră sau de orice eveniment independent de voința sa.
În cazul oricărei forme de încălcare a regulilor de către participant, furnizorul are libertatea de a declara nulă înregistrarea sau achiziția acestuia, iar cumpărătorul nu are dreptul de a face recurs împotriva acestei decizii.
13 PROTECȚIA DATELOR
Politica de confidențialitate a gasparmaria.ro este disponibilă la adresa: https://www.gasparmaria.ro